-+{ ریاضی برای همه }+-

-+{ ریاضی برای همه }+-

وبلاگ تخصصی تیزهوشان
-+{ ریاضی برای همه }+-

-+{ ریاضی برای همه }+-

وبلاگ تخصصی تیزهوشان

انتشار کتاب سه گانه جامع ریاضی ششم تیزهوشان




سه گانه ی جامع ریاضی ششم تیزهوشان







مقدمه ی مولف


پروردگار بزرگ را سپاس گذارم که لطفش شامل حال بنده نیز گردید تا بتوانم گامی هر چند کوچک در عرصه آموزش ریاضی ویژه دانش آموزان تیزهوش و مستعد بردارم.

کتاب حاضر برگرفته از جزوه ی شخصی بنده می باشد که پیش تر مورد استفاده شاگردانم قرار می گرفت. اما ایجاد وبلاگ +{ ریاضی برای همه }+ باعث شد تا با بسیاری از دانش آموزان با استعداد آشنا شوم که متأسفانه از فضاهای آموزشی تخصصی فاصله داشتند. بر خود لازم دانستم تا آنچه را که یاد گرفته ام به ایشان نیز یاد دهم؛ که انجام این عمل را در نشر این کتاب یافتم.

ویژگی اصلی کتاب حاضر، ارائه مطالب و نکات با روش های نوین و آموزش آن به صورت گام به گام می باشد. به عبارتی می توان گفت این کتاب، کتابی کاملاً خودآموز بوده و دانش آموز با مطالعه ی آن، تمامی مطالب را به طور کامل یاد خواهد گرفت.

راه حل های این کتاب کاملاً منطقی و قابل فهم برای دانش آموز مقطع ششم بوده و از ارائه راه حل های توجیهی، مکانیکی، بدون دلیل و خلاصه شده پرهیز گردیده است. تلاش شده است حتی نکات و فرمول ها به زبانی که برای مخاطب دشوار نبوده، اثبات گردد تا بدون دلیل از فرمول ها استفاده نشود. اعتقاد دارم اگر دانش آموز بفهمد که چگونه فرمول ها بدست آمده است؛ در حل مسائل پیچیده که برای حل آنها از فرمول های رایج استفاده نمی شود؛ می تواند فرمول و الگویی جدید بسازد.

مسائل و تمرینات این مجموعه از میان سؤالات آزمون های ورودی، المپیاد ها و مسابقات داخلی و خارجی با وسواس ویژه ای انتخاب شده اند. بطوریکه سعی شده است به جای پر کردن کتاب با چند صد سؤال سطحی، با طرح مسئله هایی چالشی  و ارائه ی پاسخ هایی که حاوی جنبه های آموزشی می باشند؛ عمق مطالب هدف قرار گیرد.



 تقدیم به فرزانگان این سرزمین

    عاصف ساعی




  لطفا جهت تهیه کتاب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 



66199781 - 021



  لطفا جهت دانلود بخشی از کتاب لینک زیر را کلیک نمایید 











 


نظرات 3 + ارسال نظر
بنفشه تقوی شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 13:28

سلام

من کتابتون رو دانلود کردم . واقعا عالی بود

امستریس دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 15:44

خواهش می کنم اگر سوالات تیزهوشان سال 95-96 پخش شد به ما هم خبر بدین.

مهدوی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 16:45

سلام استاد
کتابتون رو تهیه کردم. واقعا فوق الهاده هست. بهترین کتابی هست که تا به حال دیده ام . آرزوی توفیق برای شما
مهدوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد